luni, 26 septembrie 2016

Castiga Bitcoin Gratis cu Pikachu



Da ai citit bine, poti castiga Bitcoin gratis cu Pikachu, dupa cum va spuneam in primul articol va voi prezenta cateva modalitati de a castiga Bitcoin gratis fara nici o investitie.

Asa ca hai sa incepem, deci dupa ce am invatat ce este Bitcoin si ne-am facut un portofel digital "wallet" este timpul sa adunam ceva in acest cont!

Pikachu te poate ajuta, asa ca in primul rand trebuie sa ne inregistram asa ca acccesam acest link Pikachu  apoi apasam butonul de register si completam datele, atentie la "your bitcoin adress", aici trebuie sa adaugam adresa portofelului digital, mai jos completati adresa de mail ( reala deoarece va trebuii sa o confirmam)

Dupa ce ne-am inregistrat si am confirmat adresa de mail ne logham in site. Aici veti gasii cateva modalitati de a castiga bitcoin gratis ( satoshi), pentru inceput il avem pe pikachu care va aduna 324 de satoshi maxim asa ca din cand in cand va fi nevoie sa ii colectam.

Puteti castiga si mai mult daca il puneti la munca pe pikachu, exista si un bonus zilnic dar si multe altele pe care le veti descoperi singuri.

Site-ul ofera si un bonus de 20% din sistemul de referali. Pentru retrageri eu folosesc widraw ( faucetbox) datorita comisionul mic. Oricand puteti verifica daca ati primit suma pe Faucetbox, puteti seta minim de retras 13000 de satoshi, in 48 de ore va intra in portofelul vostru digital.

Mai jos aveti si un mic tutorial! Pentru intrebari si nelamuri lasati un comentariu!

Inregistreaza-te AICI : Castiga Bitcoin cu Pikachu 



2 comentarii:

  1. multumesc pentru site, m-am inregistrat ieri si deja am retras de 2 ori in contul meu, mai stiti astfel de site-uri? daca da as dorii sa imi spuneti si mie

    RăspundețiȘtergere
  2. salutari tuturor va provoc sa folositi metzin nu este nevoie sa intrati la fiecare ora pe metzi primiti 100 de ghs pentru inregistrare pe care sa ii puneti sa va mineze bitcoin eu leam incercat pe toate dar metzin este unul din cele mai bune pentru cei care sunteti interesati acesati linkul meu https://metizer.com/?ref=1ukccb

    RăspundețiȘtergere